Kontaktinfo

Katusematerjalide e-kaubamaja Katus24.ee

Katuselahendused OÜ
Reg. Nr.: 12413718
KMKR nr. EE101783035
A/a: EE032200221056752369 (Swedbank)

Klienditeenindus: 

Lugupeetud kliendid!

Oleme kollektiivpuhkusel ning vabandame, et ei saa Teie kõnedele vastata ajavahemikul 11.05. – 20.05.2024

Meie puhkuse ajal on e-pood endiselt avatud, küsimuste korral saatke meile kiri e-mailile info@katus24.ee

 

E-mail: info@katus24.ee

Kaup enamuses Tallinna ja Tartu ladudes.  Igal tootel on erinev tarneaeg mille leiate toote kirjeldusest. Võimaluse korral lühendame tarneaegu. Enamus kordadel tarnime materjale sobival ajal.

Jur. aadress: Sillakeskus, Papiniidu 5, Pärnu 80010

Kuidas võtta meiega ühendust?

Sul on mõni küsimus või ettepanek? Vajad abi otsustamisel ja toote valimisel? Või soovid anda tagasisidet? Kõige lihtsam, kui täidad alloleva vormi väljad või saada e-maili info@katus24.ee
KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED (KKK)

Kas hinnad on käibemaksuga või ilma?

Kataloogis olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad 22% käibemaksu.

Kui palju maksab kauba transport?

Märgitud vastava sildiga toodetel kehtib tasuta transport Mandri-Eesti piires.

Teiste kaupade transpordi hind oleneb kauba kogusest, mõõtmetest ning kohaletoimetamise asukohast.

Soovi korral saadame hiljemalt 2 tööpäeva jooksul Teile e-mailile pakkumise transpordile.

Kas tellida saab ainult kodulehe kaudu?

Kui tellimine liiga keeruline tundub, siis võite vabas vormis tellimuse saata  e-mailile info@katus24.ee

NB! Meie e-poest ei saa kaupu tellida telefoni teel, sest  tellimuse täitmiseks on vajalik täpsete andmetega  tellimus.

Kui ostan suurema koguse materjali kas hinnad on läbiräägitavad?

Meie hinnad on keskmiselt -15% soodsamad kui konkurentidel ning müügikatted on minimaalsed. Küll aga meie eesmärk on saavutada kliendile sobivatel tingimustel tehing ning kui annab veel midagi teha, siis üritame teha seda 😉

Kas teil on olemas füüsiline pood, kus saaksin kaubad vaadata ning katsuda?

Selleks, et tegevuskulud madalad hoida ning Teile parimat hinda pakkuda tegutseme ainult veebipoena.

Kaup asub maaletoojate ladudes, kuid enamus kaupa jõuab kohale otse tehasest.

Kui pikad on Teil tarneajad?

Suurem osa kaubast on kohe laoseisus olemas, tellitavale kaubale täpsustame tarneaja.
Tavapäraselt on tarneaeg 3-14 tööpäeva, alates makse laekumisest. Täpse tarneaja kinnitab klienditeenindus.

Kas Teie e-poest on võimalik osta järelmaksuga?

Jah, meie e-poes on võimalik tellimust tasuda järelmaksuga. Tutvu järelmaksu tingimustega siit.

Kas teie e-poe kaudu ostmine on turvaline?

Loomulikult. Me oleme oma valdkonnaga olnud turul juba rohkem kui 20 aastat ja meie eesmärk on olla siin veel kaua. Seetõttu on välistatud igasugune kliendi petmine ja andmete ära kasutamine. Meie soov on teha ostmine meie e-poest teile võimalikult mugavaks ja ostuelamus selliseks, et teil tekiks soov tagasi tulla ja vormistada veel tellimusi.

Kuhu saan kaubad tellida?

E-poest ostetud tooteid tarnime üksnes Eesti Vabariigi piires.

Kas saan oma tellimusele kuskile ise järele tulla?

Olenevalt tellitud kaubast ja juhul, kui see kaup ei asu mõnes välismaa laos – saate ise tulla Tallinnasse või Tartusse kaubale järgi.  Peale tellimuse kinnitamist ja arve tasumist saate kauba kätte meie koostööpartnerite juurest Katus24.ee poolt saadud volituse esitamisel. Selle võimaluse juures ei saa me kahjuks garanteerida, et kogu tellitud kauba saate kätte vaid ühest laost. Võib juhtuda, et erinevad kaubad asuvad erinevates ladudes, mis omakorda asuvad erinevates linnaosades.

Kas e-poest tellides saab ka arve ja garantiitalongi?

Arve tuleb tellimuses edastastud e-maili ning selle alusel kehtib ka garantii. Sertifikaadid ja tootedokumentatsioonid saadame vajadusel ka e-mailile.

Kui kiiresti vastatakse tellimuse kohta esitatud küsimustele?

Tellimuse  täpse tarneaja kohta tuleb tootjalt või tarnijalt  info kauba saabumise aja kohta 2 kuni 5 tööpäeva jooksul. Mõningatel juhtudel võib see kauem aega võtta, näiteks kui on tegemist teiste riikide riiklike pühadega , on Jõulud või suvised puhkused.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?

Juhul kui märkasite tellimuses viga, on Teil võimalus oma tellimust muuta koheselt peale selle vormistamist,  kirjutades e-posti aadressil info@katus24.ee

Kas kampaaniahinnaga tooted, mis on välja müüdud/otsas, ei tulegi enam müüki?

Paljud populaarsed tooted võivad ruttu otsa saada, kuid üritame need nii kiiresti kui võimalik uuesti müüki panna. Kui Teid huvitab mõni kindel toode, siis andke sellest meile kindlasti teada kirjutades e-posti aadressil info@katus24.ee

Kas tegelete katusetöödega ja pakute ka paigaldust?

Otseselt paigaldustöödega me ei tegele, kuid meie usaldusväärsed koostööpartnerid ehitavad “võtmed kätte” ja remondivad katuseid alates vana katuse eemaldusest ja lõpetades uute roovide ja katusekatte paigaldusega.

Paigalduse hinnapakkumise saamiseks palume saata hinnapäring e-mailile katuselahendused@icloud.com , kuhu palume lisada katuse mõõtmed ning võimalusel ka katuse joonised ja pilte.

Kas saate tulla kohale ja mõõta minu katuse pindala üle?

Saame ikka – saame pakkuda katuseinspektsiooni teenust. Sel juhul tuleb kohale spetsialist, vaatab katuse üle ja koostab pakkumise töödele ja materjalidele.
Katuseinspektsiooni käigus hinnatakse katusekatte seisukorda ning selle tulemuste järgi koostatakse vajalike tööde hinnakalkulatsioon. Teenus on tasuline.
 
NB! Katuseinspektsiooni teenustasu tagastatakse Teile juhul, kui paigalduse pakkumine läheb läbi.
Katuseinspektsiooni saab tellida siit.
 

Kust ma saan lisainformatsiooni, abi?

Murede või probleemide korral võite meile kirjutada info@katus24.ee või helistada E-L kell 9–18 telefonil 55 55 40 40.