Tellimistingimused
Ostu- müügiprotsess on meie e-poes väga lihtne. Tehke kaubavalik ja määrake kogus. Sisestage kontaktandmed. Tellimiseks vajutage toote juures olevat nuppu „Lisa korvi” ning seejärel – “Vormista tellimus” Täitke lühike vorm oma kontaktandmetega ja vajutage nupule “Esita tellimus”. Teie e-posti aadressile saabub automaatne kiri tellimuse kättesaamise kohta. Vormistme tellimuse, täpsustame kauba saadavuse ja tarnetingimused. Mõne aja pärast saadame Teile ettemaksuarve samale e-posti aadressile. Teavitame arve väljastamisest ka SMS-iga Teie poolt märgitud numbrile. Peale arve tasumist paneme tellimuse töösse!
Teil on alati võimalik küsida personaalseid eripakkumisi juhul, kui soovite kaupa tellida suures koguses. Selleks palume saata päring e-mailile info@katus24.ee. Kokkuleppele jõudes teeme Teile tavahinnast soodsama pakkumise.
Orienteeruv tarneaeg on kirjas iga toote kirjelduses. Kui tarneaeg peaks mingil põhjusel pikenema, siis teavitame Teid sellest viivitamatult. Peale meile raha laekumist, saadame kauba välja hiljemalt 3 tööpäeva jooksul (v.a eritellimuste puhul, kus tarneaeg võib olla kuni 30 päeva).
TEENUSTE OSUTAJA ON KATUSELAHENDUSED OÜ (EDASPIDI NIMETATUD KATUS24.EE).
Hind
Kataloogis olevad hinnad on ilma transpordikuluta, eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Ettevõte jätab endale õiguse muuta hindu sellest ette teatamata. Kauba kohaletoimetamise hind sõltub kauba kogusest, mõõtmetest ning kohaletoimetamise sihtkohast.
Tasumine
Tellitud kauba eest saab tasuda pangaülekandega Teile saadetud pakkumise või arve alusel. Maksekorralduse selgituses palume märkida pakkumise või arve number. Toodete eest palume tasuda 5 kalendripäeva jooksul. Kui Te ei ole selle aja jooksul maksnud, siis tellimus tühistatakse.
Kauba kättesaamine, transport ja mahalaadimine
Pakume Teile järgmisi võimalusi:
1) TRANSPORT ILMA MAHALAADIMISETA. Teeme Teile transpordi pakkumise, kaup tuuakse kohale Teie soovitud aadressile. Kauba mahalaadimine toimub kauba tellija poolt, kui ei ole kokkulepitud teisiti. Saadetised kuni 30 kg toimetatakse saajale kätte, suuremad saadetised toimetatakse mahalaadimiskohta ning klient peab tagama saadetise mahalaadimise võimalikkuse sihtaadressil. Seega palume õigel ajal muretseda endale tõsteseadmed ja luua veoauto sissesõidu võimalus. Tavatranspordi hind sõltub nii kauba kaalust kui mõõtmetest. Igale tellimusele teeme eraldi pakkumise transpordile, seega tellimuse vormistamisel palume märkida aadressi ja kontaktisiku andmed. Pakkumise koos transpordi maksumusega saadame Teie poolt määratud e-postile. Tellitud kaubad saadame veofirmaga peale raha laekumist meie arvelduskontole. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Katus24.ee ja transpordi/kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui puudub korralik sissesõidutee, klienti või kliendi esindajat ei ole kohapeal või viivitus ja arusaamatus on tingitudkliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhime tähelepanu, et vedaja saab kauba tuua kõvakattega teeni. Kui sealt läheb korralik tee edasi, siis saab ka kaugemale.
2) TRANSPORT MAHALAADIMISE TEENUSEGA. Võrreldes tavatranspordiga on ca 70% kallim, kaup tuuakse mugavalt kohale Teie soovitud aadressile ja laetakse maha. Kauba mahalaadimine toimub kauba vedaja poolt. Palume luua veoauto jaoks piisav sissesõidu võimalus. Igale tellimusele teeme eraldi pakkumise transpordile, seega tellimuse vormistamisel palume märkida aadressi ja kontaktisiku andmed. Pakkumise koos transpordi maksumusega ja mahalaadimisega saadame Teie poolt määratud e-posti aadressile. Tellitud kaubad saadame veofirmaga peale raha laekumist meie arvelduskontole. Katus24.ee ja transpordi/kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui puudub korralik sissesõidutee, klienti või kliendi esindajat ei ole kohapeal või kui viivitus ja arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhime tähelepanu, et vedaja saab kauba tuua kõvakattega teeni. Kui sealt läheb korralik tee edasi, siis saab ka kaugemale.
3) TULETE ISE TALLINNASSE VÕI TARTUSSE KAUBALE JÄRGI (olenevalt tellitud kaubast). Peale tellimuse kinnitamist ja arve tasumist saate kauba kätte meie koostööpartnerite juurest Katus24.ee poolt saadud volituse esitamisel. Selle võimaluse juures ei saa me kahjuks garanteerida, et kogu tellitud kauba saate kätte vaid ühest laost. Võib juhtuda, et erinevad kaubad asuvad erinevates ladudes, mis omakorda asuvad erinevates linnaosades.
NB! KUI ON ERIPAKKUMISENA PAKUTUD “TASUTA TRANSPORT”, SIIS KAUP TUUAKSE KOHALE MANDRI-EESTI PIIRES TASUTA, KUID KAUBA TAGASISAATMINE VÕI KORDUSTRANSPORDI TELLIMINE ON TASULINE. TASUTA TRANSPORT ILMA MAHALAADIMISETA.
Kaupade tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (v.a. tellimustooted ja kiiresti riknev või vananev kaup, nt värvid, segud). Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, ning saata see e-posti aadressile: info@katus24.ee
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Garantiiaeg ja kehtivus
Kõikide toodete pretensiooni esitamise aeg on 6 (kuus) kuud, alates ostukuupäevast. Esimese 6 kuu jooksul on puuduse olemuse tõendamise kohustus müüjal, peale seda tarbijal. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, häälestamine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine. Pretensiooni esitamise aeg katkeb ning tasuta remonditeenused kaotavad kehtivuse juhul, kui toote viga on tekkinud omaniku süül ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel. Pretensiooni esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale, toote ebaõigest kasutamisest, ebaõigest paigaldamisest või toote kasutamisel selleks mitte-ettenähtud eesmärgil. Samuti ei kuulu pretensiooni alla toote regulaarsest kasutamisest tulenevate detailide normaalne kulumine ega toote sihtotstarbelise kasutamise seisukohast ebaolulised vead (kriimustused jms).
Vastutus ja vääramatu jõud
Katus24.ee vastutab Kliendi ees Katus24.ee poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. Klient vastutab Katus24.ee ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud). Katus24.ee ei kompenseeri moraalse kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames. Katus24.ee ei kompenseeri kliendi kulusid, mis tekivad asjaolust, et klient võttis enda peale kolmandate (Katus24.ee mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate tingimustega vastuolus olevatel tingimustel. Katus24.ee ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.